Feber

Idag när jag skulle hämta Fredrik på dagis, möttes jag av en rödblommig och varm gosse. Han hade inte ätit nånting på dagis, och var gnällig. På väg till bilen blev det ingen omväg till sandlådan, vilket det är i vanliga fall. Utan han gick snällt med till bilen och höll mamma i handen. Stackars liten. Förra veckan hade han ögoninflamation, och veckan innan det var han hostig och snorig... så det är verkligen inte kul att han går på dagis av den anledningen. Men men... det blir ljusare tider...

Han sov över 3 timmar idag, ute i vagn förståss. När han vaknade var väldigt varm och inte sugen på vatten eller juice. Jag provade med kaka (!) och det gick i, så så farligt sjuk kan han inte vara. Jag har ännu inte tagit tempen än, för att se om han behöver alvedon.

Nu har han precis fått en flaska välling, till hans förtjustning, och tittar samtidigt på disney channel. Han och lillebror (sover), sitter i syskonvagnen framför TVn. Det får bli lite soft när storebror är sjuk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0