Välkommen till min blogg!

Välkommen till min blogg! Jag har länge funderat på att göra en, men det är först i dag som tankarna blir till verklighet!

Jag är alldeles ny på det här med bloggande, och har endast skumläst lite olika bloggar. Men jag är sån att jag lär mig under tiden!

Varför har jag då startat en egen blogg? Jo, för att jag tycker att det händer saker runt omkring mig som jag gärna delar med mig av. Bloggen kommer att handla om min familj, som min nära och kära kan följa, för att se vad som händer oss. Min familj består av min sambo, Per, och mina två söner, Fredrik (21 mån) och Henrik (7 veckor). Och så Atlas förståss, vår amstaffhane.

Bloggen kommer även innehålla sånt jag finner intressant och som jag gärna vill förmedla vidare. T ex olika bra-att-ha-saker och andra ting, det kan vara alltifrån inköp av baby och barnartiklar (som är mitt senaste intresse), men även mode, skönhet och företagsrelaterade inlägg. Så bloggen kommer att få en ordentlig vidd.

Väl mött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0