Barnrummet börjar ta form...

Men inte klart än!

Här har ni lite bilder:


Henriks sida. Taklampan ska bytas till en spotlight-skena.


Lampvägg, med många skalbaggar. Sladdarna ska dras lite snyggare. Tapeten valde vi när vi hade vårat sovrum här, men den får vara kvar.


Fredriks sida. Lövet är borta, och tavlorna uppsatta.


Nyckelpigan blir en färgklick i rummet. Jag älskar mattorna! Två st ryamattor i härligt grönt fr. IKEA. Nora, Carolas dotter hade en sån, så nu har vi härmat!!!


Överkast inköpt, men är hos Ingela fortfarande, då hon inhandlade det åt mig. Beige, fr IKEA, 49 kr.


Gardinerna uppsydda och klara. Tyget köpte jag på JYSK för länge sen. Fina färger, och Fredrik älskar flygplan och helikoptrar! Dock är det pansarvagnar på.. men man kan inte få allt!


Myshörna!


Lekbordet! Ska ha en hylla, väggord eller wallsticker på väggen bakom. Jag är verkligen jättenöjd med bordet, och Fredrik gillar att leka vid det. Så perfekt när det inte är nån bilmatta i lekrummet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0