Elin, Alice och Jesper was here 16/8

Japp, idag var de här på besök.

Tajmat värre... jag höll precis på att fylla upp barnpoolen. Det var ju toppenväder idag.

På dagen hämtade jag det här hos pappa:



Jag skickade pappa att köpa det begagnat hos en familj i Norrtälje. Jag ringde på en annons, och jag totalt missuppfattade. Och eftersom pappa köpte det åt mig, så var det bara att köpa grisen i säcken! =)

Jag trodde nämligen att det var ett pop up tält som ser ut som en buss (nytt kostar 400 kr) och en STOR säck med bollar. Det var fler saker i samma annons. Det jag fick var ett litet tält med en LITEN nätpåse m bollar, 200 kr.

Så det var nog mitt sämsta köp hittills! Men men... barnen hade kul idag! Och jag hade fler bollar som väntade på att bli lekta med!








Alice o Jesper


Fredrik o Alice


Henrik

Kommentarer
Postat av: carola

har ett likadant tält fast med fler bollar som jag ska sälja, trött som fan på att plocka upp alla bollar, så vill du köpa fler bollar vet du vart:-)

2010-08-18 @ 07:36:34
URL: http://marling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0