Här ligger Henrik på bortet hos mormor, ha...

20100823637 (MMS)

Här ligger Henrik på bortet hos mormor, hans gammelmormor, o leker m en brödpensel! Man tager d man haver! Mormor har nyligen fått diabetes, stackars. D är en omställning, särskillt för nån som är 88 år. Så jag försökte hjälpa henne med vad som är ok och inte. Hon hade av misstag köpt filmjölk med smak. Som tur var hade jag precis varit o handla, så jag gick ner till bilen och hämtade upp 2 vanliga fil till henne istället. Hon drack kaffe o satte i fel strupe, läskigt, jag såg att hon fick panik. Men jag hörde att hon fick luft o masserade henne på ryggen o försökte få henne lugn o sa att hon skulle andas genom näsan. Inte kul, och det gick över efter en stund som tur var. D var som alltid trevligt att hälsa på henne, även om vi bara stannade lite snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0