Supergulligt tyg till pojkrummet!

Kan jag ta och bestämma mig vilket TEMA pojkrummet ska ha!!!!!


Kolla vilket underbart tyg jag såg på panduro:


Skogens djur, 99 kr per meter.

Ska jag byta och ta det, istället för det gröna med flygplan??

Det sistnämnda kanske passar bättre om några år.


Detta finns oxå på panduro:

Wallstickers, 49 kr.

Då skulle denna passa perfekt vid väggen vid lekbordet:
Wallies Mätsticka Forest i gruppen Väggdekorationer / Wallies hos Barnlycka.se (000015)
Från barnlycka.se

Och dessa från kids concept:

Kids Concept Svampar Tidningsförvaring
Finns en likadan för teckningar.

Kids Concept Rådjur boklist
Boklist.


Tavlor.

Och en del annat fint som matchar ur samma sortiment.


Kommentarer
Postat av: elin Nilsson

tycker det du har e jättefint =)

2010-08-11 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0