Alla julklappar!

Det blev en hel del i år!


Perfect Petzzz yorkshire terrier som sover och andas! Transportbur, dyna och borste ingick.


Snyggjeansen i strl 98 och en t-shirt. De andra är snart för små, och dessa är favoriter!

Bamse-kit!

Av farmor o farfar.

Glassar (4-pack) och thepåsar (6-pack i ask) i trä!



Av oss.

Finstickade tröjor med "bärgarn" från filmen bilar.

Av Inger och Yngve (Pers mormor o morfar).

Jag fick också julklappar! Locktång, almanacka och pengar!
Av svärföräldrarna.

Per fick som tradition:

Av mig. Jag tänkte att "ingen jul om inte Per får en paradisask!". Han fick även hörselkåpor, jacka och pengar av sina föräldrar.

Bilbanetejp.

Av oss.

Lekplats Fischerprice.

Av oss.

Bollspel m bollar o hammare.

Av oss.

Briojärnväg.

Av farmor o farfar.

Stor bil som blinkar och ljuder ända ner till grannarna!

Av farmor och farfar.

Jeans!

Av oss.

Memory (skulle ha varit "lotto", jag köpte fel! Men det gick bra ändå!, pussel o pyjamas.



Av oss.

Learning puppy.

Av oss. (Jag vann den, men de fick den som julklapp.)

Och detta är inte ens allt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0