Avslutning på barnrytmiken!

Igår var det dags för barnrytmik. Jag tyckte vi hade gott om tid på morgonen, och jag startade att packa ihop oss, och påklädning i tid. MEN... jag hittade inte allt jag skulle ha, och bilen skulle varmköras, Fredrik skulle busa... och så ska det eldas innan jag åker hemmifrån! Pust...

Vi kom några minuter sent, men det gick bra ändå! Tror dem förstod, när man har två barn att fixa med! Som avslutning fick vi gå in i andaktsrummet och tända ljus för våra barn. Fredrik fick tända sitt ljus, med hjälp av ett annat, och så satte jag fast det i sanden i stora krukan mitt på golvet. Samtidigt så sjöng vi "Nu tändas tusen juleljus..."

Efteråt gick vi till lekrummet. Först lite fika/lunch:



Paprikan var god!

Några åk i rutschkanan:

"Vänta så får mamma ta kort och visa på bloggen...skratta lite..."

Henrik hittade en del att bita på:

Här en plastplanka m hål.

"Pappa" sa Fredrik och visade upp skiffnyckeln:

Sån har pappa, och det vet han minsann!

Efter en stund, så var båda trötta,.. Fredrik tyckte det var jobbigt att inte få ha sina bilar ifred... och en annan jämnårig pojke började fajtas med honom. Så Fredrik blev ännu mer ledsen! Så jag packade ihop oss och åkte därifrån!

Vi skulle egentligen åkt till Ingela,.. men de var förkylda. Och jag hade inga andra ärenden, så vi åkte hem! Båda barnen somnade ganska omgående i bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0