Dåligt med uppdatering!

Jag har helt enkelt inte haft tid, ork eller lust att uppdatera bloggen! Men snart kommer jag igång! Och avin på NYA kameran borde komma idag!

Jag måste ju ha en kamera!! Så jag beställde en billig på elgiganten.se

Samsung ES75


Användarvänlig kompakt digitalkamera med 14,2 megapixlar, 5x optisk zoom och 27mm vidvinkel. Design: svart.

Avancerad teknik och användarvänlighet i symbios. Digital kompaktkamera med 14,2 megapixlar så att du kan göra stora utskrifter med hög kvalitet, 27mm vidvinkel så att du får med hela bilden och 5x optisk zoom så att du kommer nära dina objekt.

Digitalkameran har inspelningsmöjligheter. Filma och fotografera dina minnen och dela dem med nära och kära.

990 kr.

Helst skulle jag vilja ha "världens minsta systemkamera" men då blir det några tusen till! Så en sån blir det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0