Dockhuset

Som ni förstår så är jag himla nöjd med mitt inköp av dockhuset till Fredrik! Jag gav ju 200 kr + fraktfritt i höstas. Ordinarie pris är 599 kr + 59 kr frakt. Och jag tycker det är så himla fint och gediget, så nu ska jag visa er ordentligt:


Fredrik hjälper till att bygga ihop balkongräcket!


Här har vi packat upp dockskåpmöblerna från Lidl, 69 kr/rum. Sån tur att jag hittade dem! Passar PERFEKT!!!


Balkonger. Lekvänligt från tre olika sidor.


Vardagsrum. Trappa upp (trappstegen är lite i sin oordning på bilden). Kuddar och duk o fina detaljer!


Sovrummet.


Badrummet.


Köket.

Fint va?!

Och det är STORT:

Det är upp till armhålan på Fredrik!

Jag ska försöka hitta gubbar som passar till! Eller ja, jag hittat: på KRABAT. Men då kostar en förpackning på 4 trägubbar, 250-400 kr!! Och ett möblemang till ett rum ungefär som på bilderna kostar på Krabat ca 300-400 kr. Då är det ju såklart riktigt fint, men inte nån större skillnad vad jag minns!

Så jag har gjort ett riktigt kap denna gång, och Fredrik har hunnit lekt med det en del redan! Och Henrik har klättrat upp och ställt sig emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0