Dörrhjärta

För ett par veckor sen köpte jag ett mosshjärta på Blomsterlandet (69 kr). Idag hade jag lite adventspyssel...


Jag plockade fram det jag hade hemma. Det röda bandet köpte jag när jag var på Åhlens sist. Har haft det till lite av varje hemma, och använde det sista till hjärtat!


En ljusmanschett använde jag de flesta delar av!


Blomnålarna köpte jag till dopet, men de blev bortglömda! Passar perfekt nu!


En blompinne med glittrig stjärna blev fint som dekoration.
 

Dekorationskanel hade jag sen tidigare.


Jag satte upp den till vänster om dörren, på en befintlig spik, men ska sätta upp det på dörren.

Nå, vad tycks?!?!?!

När jag ändå hade lite pyssel för mig, så pimpade jag även en blomma:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0