Gymmet idag, minsann!

Idag kl 10 var jag på introduktion på Actic, Hotell Roslagen. Och köpte ett månadskort... de har kampanj nu, en månad för 139 kr!!! Superduper!

Jag har ju tränat spinning en gång i veckan på F&S, väddö. Men de har lite dåligt utbud, och det är lite kortare till Norrtälje. Nackdelen är att jag inte kan träna med Zandra som jag började träna med... men jag tänkte att jag kan köpa in mig på nåt extrapass emellanåt på Väddö för sällskapets skull!

Idag fick jag ett "skräddarsytt" träningsprogram och genomgång av flertalet maskiner, för hela kroppen. Ett kort och snabbt pass, på ca 30 min! Låter ju superbra! 1x12 rep.. enkelt!

De har spinning alla dagar, utom fredagar. Även Afro... vilket ska vara roligt, så det måste jag testa!

Och efteråt får man bada i poooooooolen om man vill! Det ingår! Dock lite kallt i vattnet, ca 25 grader. Annat än babysimmet, där är det 34 grader i vattnet!

Henrik var med i vagnen. Han sov en liten stund, men inte särskilt länge. Han satt nöjd och glad i vagnen och log åt alla! Intruktören tyckte att jag kunde lämna honom, hon tyckte han var så gullig och behaglig! En pensionär sa i omklädningsrummet.. "Det var det snällaste barnet jag sett". Och är man pensionär, så har man nog sett en del ungar =)

Jag hade tänkt att träna när Fredrik går på dagis.. då får Henrik följa med en stund! Nångång ska även Fredrik följa med, så kan vi bada efteråt!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0