Årets första dopp!

Kanske låter glamoröst, men vi åkte till lommarbadet, och jag var själv, med 2 barn! Svettigt värre.

Elin, Christopher och Grace var där (det var därför vi åkte dit), så de var gulliga och hjälpte med mig antingen Henrik när han var vaken, eller Fredrik som skulle kasta sig i vattnet hela tiden.

Jag hann inte ens ta av mig mina sandaler förrens Fredrik springer ut i vattnet så långt att han ramlar. Shit! Elin var ute i vattnet och fiskade upp han. Jag blev helt förvånad!

Det var ju ett år sen vi var vid badet, och då var han bara 1 år. Så jag visste inte att han var så där vild!! Men oj vad det var uppskattat! Så även om det var kämpigt med båda, så var det värt det!






Christopher var gullig och lekte med Fredrik i vattnet. På bryggan springer Grace med mamma strax bakom!





Fredrik hade så roligt i vattnet, så han kunde inte äta lunch! Jag fick locka med
allt möjligt. Till sist satte jag honom i vagnen, och gav han pannkaksrulle m. sylt.
Då blev han tyst och åt. Sen gick vi till kiosken, köpte kaffe, dricka och mjukglass!
Där åt han upp resten av pannkakorna och halva glassen! Gott!
Sen åkte vi hem, det fick räcka. Det blev nästan två timmar, kändes som 10!!

Det var så sjukt mkt folk på badplatsen:



Så det ska bli betydligt mkt skönare på våran "bystrand" istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0