Barnklädestips (igen!)

Jag skulle beställa en kärra till bobby caren, för Fredriks födelsedagspengar. Jag gick in på rabatt.se för att kolla om det var nån rabatt... jo minsann... 10% rabatt på lekmer.se (rabattkod: rabatt.se10%, och gäller även rea!). Och så av en slump kom jag in på småvi.se då de har 70% rabatt på all rea...

Och då kan ju inte jag hålla mig!

Blev dessa plagg:

Grå Overall av Trikå
Tunn dress/overall med sol på fickorna, till Henrik. 119 kr ordpris 325 kr.

Mössa med Glassar
Mössa till Henrik, 45 kr

Tröja med Glassar
T-shirt till Fredrik, Bodysuit till Henrik, 68 kr st. Ord.pris 225 kr st.

Gulliga va?!?!?!?


(Frakt endast 25 kr, fraktfritt över 499 kr.)


Hade jag haft tjej (hade klädkontot varit 10ggr större), hade dessa legat i varukorgen:
 - Klänning med Glassar
89 kr st. Ordpris 295 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0