Bil-bordet...

Jag fick en liten korg med olika färger av Anita till bil-bordet jag har pratat om. De ställde jag sen i hallen. SÅ, en liten kille hittade på dem, och tyckte de var jättekul att leka med!!!



Och appropå bordet... jag är nästan klar faktiskt!! Så här har det växt fram:


Han förstår principen redan nu iallafall!! =)



Och så här blir det! Det är inte riktigt klart, men nästan! Stallet och staden är inte klart, och lite småpill. Sen ska det lackas. Jag fick till en liten djungel längst upp till vänster oxå! Jag köpte en leksakshydda på Rusta (39kr), s.k. djungel in the pocket-serie. Som jag har satt på med kardborrband:



Fredrik har redan lekt på det och förstår! Det kommer passa perfekt i barnrummet, eftersom det inte kommer att vara nån bilmatta där!

Visst blev det bra?!?!?

Jag gick ner till Anita igår för att visa bilder på hennes gamla bord!! Och så kom vi hem med en hel kasse leksaker från hennes loppis!!


Det var t.o.m. ett flygplan och helikopter i högen, till Fredriks stora förtjusning! Han nya intresse nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0