Bilder från idag i socitetsparken!


Det var kallt, så Fredrik fick byta om till långbyxor och sätta på sig långtröja!!



Fredrik har börjat trixa och åker baklänges ner i rutschkanan!
Dock inte full koll på invänta att Gustaf och de andra barnen ska flytta på sig! Han åkte på de några ggr, men ingen skada skedd!




Gustaf!


Det blåste kallt, så vi sökte vindskydd bakom en stor buske. Henrik inväntar lite picknick!


Rebecka bjöd på pannkakor och hemlagad hallonsylt. Och hade med sig morötter, avokado, frukt och juice. Jag hade med mig smörgåsar, kaffe och bullar!! Hon är så nyttig och hurtig. Nästa vecka ska familjen utanför örebro, för de ska vara med i en orienteringstävling, även hon som är gravid i 7 månaden. De ska dessutom tälta! Så häftigt!




Lek med nya sandsetet! Kan bli roligt att använda tillsammans med vatten oxå!



När vi kände oss klara med lekparken, cyklade Rebecka och Gustav hem, och vi gick till bilen. I hamnen såg jag det här:



HAHAHHAHA, vad är detta?!!?!? Vem köper såna väskor?!?! Jag var bara TVUNGEN att smussla upp kameran och ta kort!!

Och så kikade jag vidare på marknadsståndet... och tog upp kameran igen;


VEM sätter på sitt barn såna runda glasögon?!?!?! Helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0