BVC besök!

I fredags, 11.30 hade vi tid för vägning och mätning för Henrik på BVC. Jag såg till att åka lite tidigare för att smita in på Kappahl innan. Fredrik har inga shorts, och jag tänkte kika om de hade nåt passande! Men, jag glömde rabattkupongen hemma, och då kändes det inte lika kul. Samt fastnade jag utanför hos en tre-försäljare, då jag tecknade ett mobilt bredband med dem.

Så, jag gick in på kappahl, och väl där inne konstaterade jag att hon redan var 11.12, så det var bara att gå ut igen och vidare till BVC.

Fredrik kände igen sig, och lekte i väntrummet. Vi var själva där, så det var lugnt och skönt.


Stort plåster i pannan, från kvällen innan då han hoppade i sängen och hamnade med pannan i sängstolpen. Stackars!



Henrik:
4 månader, 66 cm och 6095g. Såg bra ut på kurvan. Har planat ut lite på vikten, och ligger en prick över på längden.

Fredrik:
2 år, 88,5 cm och 13,7 kg. Låg perfekt på kurvan på både längd och vikt.

Efter bvc besöket, så åkte vi till stranden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0