Dagens planer

Inga planer idag! Tråkigt!



Detta står dock på att-göra-listan (som vanligt):

* Handla mat (och kanske en tvättvinda...)
* Tvätta (2 maskiner tvättade jag igår, men tvättkorgen är full sen resan).
* Dammsuga och skura golv (leksaker och annat plockade jag upp i går kväll, så det är fritt fram)

Disk, inte idag! Fixade jag i går kväll, så skönt!! Nog för att det fylls på hela tiden...

Så det är inte så storslagna planer idag!

Jag hade tänkt gå på spinning ikväll.... nu var det sagt, så nu blir det mer allvar! =)




Nej, nu ska jag göra iordning Fredrik (Henrik är tvättat, påklädd och klar), han har fortfarande nattblöja på sig! (Han sov tills fram till en stund sen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0