Efter träffen m leksaker o annat (fr www.s...

20100705445 (MMS)

Efter träffen m leksaker o annat (fr www.smultronbyn.se) bestämde jag träff m storebror utanför Coop. Han skulle hjälpa mig handla, mest för att ja hade henrik med mig, så svårt annars m barnvagn OCH kundvagn, för att in inte tala om osmidigt, haha. O bara kundvagn m barn=ingen plats för mat. Extra trevligt m sällskap dessutom. D var verkligen slut på d mesta hemma, så d blev en rejäl storhandling! Tack för hjälpen, brorsan! Imorrn ska jag vara hemma o baka d sista inför kalasen! Ett på onsdag fm för Fredriks kompisar o ett för fam./släkt på lö em. Det är dock bara 2 st som har osa:t för d sistnämnda kalaset, så d verkar bli ett lugnt kalas! Idag när vi handlade var jag bara tvungen att ta fram kameran när jag kikade ner i frysdisken, jag dök nämligen på: FRYST POTATISMOS! haha, helt otroligt! Igår var vi på grillning hos ett par kompisar o d hade dock felix fryst färskpotatis (!), men d var helt ok. Tog typ lika lång tid att koka så jag förstår inte riktigt grejen. Ingen jord dock o sen bättre hållbarhet förståss. Men i kundkorgen hamnade riktig färskpotatis, o en kruka dill! Vore intressant att veta priset på moset.. Tänkte inte på att titta, blev så förvånad av "nyheten"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0