Fredrik förstår allt man säger och är ...

Fredrik förstår allt man säger och är mycket smart. Men ibland blir det fel. Som nu t ex. Jag sa till Fredrik att man kan fylla nya leksaken med vatten, så båten kan åka på den. Men lillebror måste äta klart först. Jag funderade själv hur jag skulle förklara allt, och visade bilden. Vad hände? Jag kunde se på honom att han började tänka. Han letade efter den tillhörande båten, tar den och går iväg. Jaha tänkte jag, han ska leka med båten i handfatet. Nej, han fyller upp båten med vatten och ser lycklig ut när han kommer tillbaka. Balanserandes med vatten i båten, sätter han ner den i aquaplaybanan! Haha. Som sagt, ibland blir det fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0