Här är kissen som jag skrev om i tidigare ...

20100721551 (MMS)

Här är kissen som jag skrev om i tidigare inlägg. Jag tog kort m mobilen, så jag kunde inte visa sist. Häftig (o galen), men vilket pris! 899kr. D säljer en spelande o sjungande iggelpiggel (figur fr i drömmarnas trädgård) på coop nu för 199kr, leksaksaffären tar 699kr såg jag idag! En kärra till bobbycar, den svarta, tar lekbutiken 499kr för, på nätet 379 kr. Så d kan bli stor priskillnad att handla i "riktig" butik! Fredrik älskar att ha kärra på alla småbilar, sandtraktorer etc, så han skulle troligen älska släp till bobbycaren. Jag ska nog köpa en sån för pengarna han fick i 2 års present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0