Idag var vi hos Alvin hela dagen, kl 12-16...

20100729577 (MMS)

Idag var vi hos Alvin hela dagen, kl 12-16.30. Han hade frågat efter att få leka med Fredrik, så vi åkte dit. Fredrik sov när vi kom dit. Alvin åt lunch, och sen somnade han! Till slut träffades dem o lekte. Det gick inte så bra i början, Alvin var "morgontrött" o de skulle såklart kivas om samma saker! Men efter en stund lossnade det, och de hade hur kul som helst! Trehjulingen o bobbycar åkte de runt på, lekte i sandlådan, lekte m bilar, tåg o alla leksaker. Riktigt trevligt! Efter det hämtade jag ut paket på posten. Det var Leas present som hade kommit. Jag hade beställt enkom presentinslagning, så det var färdigt att ge bort! (Det kostade 30kr extra, och var värt d så vi kunde åka o lämna det direkt, samt hade jag ändå inget papper hemma.) När jag hade hämtat det, så ringde jag Emma o sa att jag skulle komma förbi med presenten. Jag hade bara tänkt stanna en snabbis, men jag hade plättar med som ungarna åt, o sen fyllde Mattias upp poolen, och då kan ni kanske förstå att vi blev kvar en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0