Idag var vi i lekparken! Vi träffade Rebec...

20100723559 (MMS)

Idag var vi i lekparken! Vi träffade Rebecka och Gustaf. Vi picknickade, barnen lekte i skeppet, m rutschkanor, krypin o massa skoj! Gungade på hästen, lekte i sandlådan och givetvis sprang runt o jagade varandra. Kallt var det idag, så vi sökte vindskydd bakom buskarna, men senare tittade solen fram lite. Gustaf fick sand-set av oss, i förskott, 2 års present! Ett sånt där m tratt o hjul som snurrar när man häller i sanden, spade, kanna, sil och lastbil. Fredrik fick ett likadant, och d hade jätteskoj i sandlådan. Efter parkbesöket handlade jag på rusta, bl a en ny barnpool. Rea, 39.50, så jag köpte 2 st! Tänkte att d var lika bra! Tog en snabb sväng på Willys, jag skulle ha frödinge prinsesstårta (till söndagsfika hos anita, grannen) Utanför träffade jag Tove o vi pratade en stund. Sen åkte vi hem igen till lugna landet. Fredrik somnade omgående i bilen och sover nu ute i vagnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0