Idag var vi till uppsala igen! Per behövde...

20100708454 (MMS)

Idag var vi till uppsala igen! Per behövde delar till folkracebilen, så biltema ville han åka till. I mitt huvud sa han att han ville åka till ikea m familjen. Haha. Sagt o gjort, istället för att ligga på stranden! Sen var vi hemma en stund när vi kom hem därifr, o så åkte jag till norrtälje m Bella. Jag behöver köpa shorts till Fredrik. Han har inte ett enda par! Inte heller sandaler! Och svårt var d att hitta. Fick tag på ett par jeansshorts i strl 92, sen ett set m tshirt o mjukis shorts m mc queen. Sen gick vi till lilla torget o åt sushi. Fredrik fick våffla m sylt o grädde. Gott! Blev ingen långsittning då Fredrik fick "myror i brallan" när han var mätt. Så vidare till bilen. Jag tänkte åka o hälsa på syrran som e på besök här, men jag åkte hem. Fredrik har bara fått suttit i vagn, bil el kundvagn idag. Så när vi kom hem fyllde vi poolen! O d såg så rart ut, så jag tog på mig bikinin o hoppa i barnpoolen! Riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0