Maja o Edvin hälsade på idag!

En riktigt bra bild, måste bara visa! HAHA


Ryggtavlan på Maja!

Det blev sista doppet i den poolen idag! Den har gått sönder, tyvärr. Måste köpa en ny när jag är i Norrtälje imorrn, om det ens går att hitta en barnpool nu, allt är väl utsålt!

Men oj, vad de kivades idag igen! Lekte en stund, skulle ha varandras leksaker m.m. De hällde vatten på varandras huvuden, och sprutade med vattenslangen, varav att jag knöt fast den i poolen! Men roligt hade dem! Jag såg att de tog ett skutt och gled ner i poolen! Ingen av den är rädda för vatten, de var tokiga!! Roligt!


Verkligen bra kort idag! Men de är svåra att fotografera nuförtiden!

Barnen fick vindruvor, nektarin och vatten. Vi fick det här till kaffet:


Som jag kamoflerade i en kaffekopp. Inte snyggt, men smart!!! Mumsigt!

Sen var det inomhuslek och lunch! Rebecka hade m sig hamburgare och pommes till barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0