Nya nagellacken:


Jag köpte på Cubus, det var 2 småflaskor (Depend) för 39 kr. Har inte varit så mkt smink och nagellacksinköp på senaste tiden, så vet inte ens var de är, och så är de säkert ihoptorkade.

Iallafall, nu har jag pedikyrerat (!) fötterna, filat och målat med det mörka lacket. Jag gjorde det samtidigt som Fredrik badade i baljan,


och då såg han vad jag gjorde... och ville ha lika. "När du har badat klart!" sa jag.
Då hoppade han ur baljan, han var klar!

Så det var bara att måla hans tånaglar oxå, men han fick det ljusa lacket! Det har jag själv på naglarna, jättefint!
Jag målade naglarna, samtidigt som jag hade Fredrik i knät, hade burken i handen, och målade med handen i luften, ja det är väl så man får gära om det ska bli nåt! =)

Idag har han iallafall faschinerats av nagellacket på mina tånaglar, pekat på det flera gånger när han sett det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0