Yipeeee!

Lite egentid, för båda barnen sover en stund!! Inte så jätteavslappnande iofs, eftersom jag är på "pass" så fort de vaknar. Bara vara en stund, och slippa fixa och dona kanske?

Det är lite för varmt för att dammsuga tycker jag, och tvätt nr två snurrar fortfarande i maskin, så behöver inte hänga än.


Det blir lite surf, för jag har ingen lust att dra igång nåt "projekt"!

Jag skulle behöva...
Sy gardinerna till pojkrummet... de är tillklippta iallafall.
Måla de sista plankorna (inte mkt alls) på staketet... sen måla planket en gång till, samt sätta upp resten av stängslet.
Piffa i vardagsrummet... köpte ju lite ljus bl a på ikea, och det är bara uppackat.
Putsa fönstrena i köket...

Och mkt mkt mer... orkar inte tänka på det just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0