Fortfarande sjuka!

Usch vad jag är trött på att vara sjuk! Att vara isolerade hemma!! Ögoninflamationen har inte gått över, och vi träffar ingen, eftersom det är smittsamt! Henrik har blivit värst drabbad, han har på båda ögonen, men idag ser jag ljuset i tunneln, det ser liiiiite bättre ut!

Idag var jag till Coop och handlade och båda barnen var med. Jag träffade mamma en snabbis, och hon gick med runt i butiken, för att träffa barnen!

Annars har jag inte gjort nånting av det jag skulle denna vecka:

* Träffat Elin m. Grace... då vi inte lyckats tajma nåt på läääänge, så bestämde vi v 44 då dem var lediga.
* Jag tog ledigt för Fredrik på dagis, så han skulle bara gå på tisdagen, när vi var på babysim.
* Gå 1 gången på babysim, kurs 2.
* Träffa barnens kusiner, som är hos mormor o morfar denna vecka.
* Vi skulle ha gjort gipsgjutning hemma hos Ingela.
* Gått på spinning.
* Varit på 8 månaderskoll på BVC, väga, mäta och prata om mat och utveckling.
* Gått på barnrytmik.
* Träffat andra kompisar.

Som sagt,.. det är en del planer som gått i stöpet!!

Jag vill att vi blir friska NU!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0