Hjälpte Farfar idag!

Fredrik hjälpte farfar att spika idag.


Träffsäker kille!

Yngve håller på att snickra ny vedbod till oss, vilket jag inte hade en aning om! Han kom på förmiddagen idag, och jag trodde det var en kompis till Per som skulle låna nåt från garaget. Men var kvar länge.
Så när det var dags att söva barnen i vagn, tänkte jag titta till vad han höll på med, kompisen. Jag tänkte att han kanske lånade svetsen eftersom han var här så länge.

Men då ser jag att det är svärfar... vad jag skrattade! Hade ingen aning om att det var han, han hade en lånebil. Och jag visste som sagt inte att han skulle göra vedboden!

Han har reglat upp stommen idag. Han ville göra det innan det blir kallt. Vad trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0