Pyttedans!

I fredags var det dags för pyttedans igen! Det är nu bara 3 gånger kvar!

Innan så träffade jag Elin på stan. Vi åt lunch på kinarestaurang och sen gick vi i diverse affärer och kikade på kläder till lördagen! Hon var barnfri en stund och jag hade mina två med mig. 

Fredrik somnade inte på stört... såklart, när det var viktigt att han somnade inför dansen. Men tillslut, efter massa grin, så la han sig ner och sov.

DÅ passade jag på och titta på nåt till mig själv till lördagen!
Jag har inte handlat nåt snyggt på ett år, bara basplagg. Jag köpte faktiskt nåt till mig själv! En svart spetstunika med kort ärm, en svart blank kort jacka och en tunika med smock, svart med blommor. Den sistnämnda tänkte jag ha på nån jultillställning.

Jag kom 10 min för sent till dansen, och mamma som skulle vara med Fredrik på dansen medans jag och Henrik handlade mat, syntes inte till. SÅ för att spara tid, parkerade jag på skolgården (!). Och vi sprang in.

De hade börjat med uppvärmningen, dvs springa runt i ring och hoppa över plastdjuren. Så vi hade inte missat så mkt som tur var! Mamma kom en halvtimme sent, och eftersom dansen bara är 45 minuter, stannade jag kvar tills det var klart.


Här ålar även Henrik med.






Maja dansar oxå!

Jag fick inte så bra bilder... men en liten titt fick ni =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0