Tjejkväll

I lördags var det mammornas tur att slå klackarna i taket! Bordet var reserverat på Restaurang Ett Glas, kl 19.00. Vi hade pratat om att vi skulle träffas innan hos mig, ta ett glas vin och göra oss i ordning.. men det gick inga bussar, så vi träffades där.

Rebecka skulle köra, och hämtade upp mig 18.40, och när vi var halvvägs in,.. fick hon beskedet att hon behövdes hemma. Så, helt oväntat, skjutsade hon in mig, och åkte hem själv. Tråkigt när vi planerat det så länge, och hon hade gjort sig så fin! Men men. Nästa gång så =)

Ingela stannade hemma, pga sjuka barn.

Vi kulle vara 11 tjejer, men blev 7 till slut. Och det var:


Elin.

Karin.


Sara.


Carita.


Carola.


Jag och Elin.

Vi började med varsin fördrink:

Smaskes!

Sen kom maten...


Jag och Elin övervägde länge om vi skulle klaga på kycklingen eller inte... men vi gjode det och fick in ny mat, som inte var lika torr och hårda kanter. Den nya var jättegod, så det lönade sig.

Vi satt länge o åt, och avslutade med varsin latte.

Sen gick vi till stans sjaskigaste krog, för att få lite billig dricka... nog var det billigare, men inte så goda drinkar.


Vi stannade till stängning (24.00), och fick i oss två drinkar var. 88 kr st, istället för 119 kr. Frågan är om det inte varit värt lite extra för att få lite annat.. men äh,.. sällskapet var trevigt, så det spelade ingen roll!

Sen gick vi till Teatern.. och var kvar även där till stängning.



Det var ju planerat att Rebecka skulle ju köra, så jag hade ingen skjuts hem.. men jag fick åka med de andra tjejerna hem, de tog en omväg för min skull. Och fick ju då stanna tills de ville åka, men det gjorde inget, jag hade jättekul! Och kom hem kl 4 på morgonen!



Säger bara *HAHA*... för vi tjejer vet vad som är kul med denna bild!!

Verkligen en jättekul kväll, tjejer!

Kommentarer
Postat av: E

Ingen bild på den vackra "servetten"?? =)

2010-11-22 @ 14:48:58
Postat av: elin nilsson

hahaha min babe det. fy säger jag bara =)

2010-11-24 @ 08:56:33
URL: http://elinsnewlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0