Toy Story

Igår vid nattning ca 20.00, så slog jag av TVn. Fredrik var precis på väg att somna... och så visar dem Toy Story (1). Och det verkar kul, så jag tittade vidare. Och jag sa till Fredrik att titta på TVn... han gillade det också.

Henrik hade somnat. Så bara jag och Fredrik låg i sängen och tittade, pratade, skrattade osv. Fredrik var vaken ända till 21.30 när filmen slutade. Han slumrade till i reklampauserna! Han var så trött stackarn, men fängslad av filmen, jag med för den delen!

Ser fram emot att se Toy Story 2 ikväll.... TV3 kl. 19.45, missa inte den =)


Foto, tv3.se

Det roligaste, var nu på morgonen, när Fredrik bläddrar i sin leksakskatalog... då ser han Woody och Buzz från filmen, och pekar och ropar på mig "MAMMA"... högt, och visar....  KUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0