Årets första snö!

Kom igår och öste ner och la sig som ett täcke på marken! Igår var vi inte ens utanför dörren... vi var inne, hela dagen!!! Trots snön.. jag hade helt enkelt ingen lust! Och det gick ju bra trots allt! Men IDAG var vi ut...
Och Fredrik blev väldigt förvånad över snön när han kom ut...



Han skulle promt ha kepsen på! Men jag bytte den till nya CARSmössan när vi väl kom ut.

Perfekt med ögonen på mössan, eftersom Fredrik nästan alltid tittar bort när jag tar kort nuförtiden! =)



Snön håller redan på att smälta bort, och här droppade vattnet, vilket var VÄLDIGT spännande!







Trehjulingen åkte omkull... o jag tog kort!




Svårt att köra traktor, snön fastnade i hjulen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0