Arvegods är både bra och roligt!!!

För några veckor sen gick jag igenom några säckar med barnkläder som jag fått ärva. Lite sparde jag, men mycket skänker jag vidare till nån kyrka!

Här bjuder jag på lite skrattbilder;


Stentvättade jeans minsann.. och lite färgglada lappar! Tyvärr fel storlek (!)


Mossgröna manchester, med en klatschig väst!




Sjömanskostym kan vara gulligt, men INTE i strl 104!!!

Hihi, sånt här är jag allergisk emot:

När ärmarna är mörkblå, nertill rött osv...

Tur att jag hittade en billig (59 kr) enfärgad svart fleecetröja till Fredrik, så slapp jag ta denna:


Titta på denna präktiga "fin" jacka...

Med guldknappar och sjömanskrage och färgglada detaljer och guldbrodyr! Ser sparsamt använd ut, så den har nog bara används vid finare tillställningar =)

Innan jag fick för mig att fota hade jag hittat en hel del roliga kläder, bl a overaller m.m. Men tyvärr har jag ingen bild att visa =)

En del bra och fina kläder hittade jag som absolut går att använda!

Och du... ser du nåt av plaggen ovan som du vill ha? Säg till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0