Babysim idag!

Här kommer lite bilder!













Visst ser det härligt ut??

Tiden går fort, och det är bara 2 ggr kvar. Vi har idag bestämt oss för att gå kurs 2, som startar 26 okt! Rebecka och jag samåker och kör varannan vecka, samt att vi äter lunch hos varandra. Mycket trevligt, den blir en hel dags aktivitet kring babysimmet, som håller på 30 min!

Idag var det Rebeckas tur att köra, och vi samåker från dagis, när vi lämnat de "stora" barnen. Sen var det min tur att bjuda på lunch! Idag bjöd jag på falukorvsgryta m. franska örter och grönsaker med ris till. Sen efter med kaffe, och skivad banan med kakao! Gott och nyttigt! (Vi hade tagit kaffe och bulle innan babysimmet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0