Bilder från Mora Träsk!

Här sitter alla förväntansfulla och väntar!



Vi passar plats åt Emil och Sofia längst upp. Henrik sover i vagnen intill, så det var lättast att sitta här!

Som vanligt, svårt att få bra kort på Fredrik!  
Han har sina SNYGGJEANS på sig!



Han leker för fullt med Rasmus innan konserten börjar!


Killarna hittade en litet bandymål som de grejade med!

Så spännande! Och de hade mycket spring i benen och jagade varandra!

Sen kom Emil, och Fredik gick fram och mötte dem, och visade var vi satt! Så glada killarna blev när de träffade varandra!


De håller varandra i handen! Så sött!!

Emil är rosig om kinderna! Så blir det när man busar!! =)

Emil och Fredrik sitter blicktstilla när de börjar spela och klappa och showa, ja ni vet ju själva hur galna Mora Träsk är!


Jag och Sofia försöker få med grabbarna på deras rörelser, men de var inte riktigt med på noterna, de iaktar helst.


Henrik vaknade efter en stund, och fick sitta med och kolla!




Sen när killarna blev lite varma i kläderna, så vill de som alla tvååringar springa runt och leka!!

Vilket jag försökte förhindra... och lyckades:


Jag sprang ut till cafeterian och köpte varsin festis och kexchoklad till killarna!

OCH... ja de blev lugna och satt stilla en stund till!

När de spelat klart, var det dags för lite spring igen!


Alvin var ockå på Mora Träsk, med sin pappa. De hade satt sig nere på golvet:

Jag ringde till Tobbe och sa att jag såg dem, och berätta att vi satt längst upp.
"Men det är lika bra att vi träffas först efteråt, blir nog enklast så". Tobbe höll med.
Men sen såg jag inte till dem. Det var mycket folk!

Sofia ville köpa lite Mora Träsk saker, så vi väntade på dem ute i hallen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0