En tur på Rusta!

Efter pyttedans och mcdrive, men innan mathandling, smet vi in på rusta! Jag skulle hämta tapetprover på deras nyheter!

Och när jag ändå var in, så tog jag lite bilder på en del godbitar!


Både soffbord, skåp och mattan skulle jag gärna ta hem!

Den här bänken är jättefin, och skulle passa perfekt i min hall:


Kan ändå tycka att den är lite dyr, 1495 kr.


Såna här pallar finns det alltid plats för!

Proverna jag tog fotade jag inte, men i alla blommiga tapeter hittade jag denna:

Hello Kitty såklart!! När är marknaden mättad på denna lilla kisse?

Jag kan tycka att det blir hysteriskt att tapetsera ett rum eller vägg med denna... men att göra en tavla av den eller liknande kan vara kul!

Julavdelningen börjar ta form, och jag tog mig en titt...

ROSA julbock kanske??? Tror priset var 49.90 om nån vill ha lite rosa hemma!


Gulliga svampar, den högsta var ca 10 cm. 29 kr.

Jättefina julstrumpor!

79:90 kr. Kanske ska köpa en varsin till Jul!

Oh, titta här så gulligt...

Julkulor "min första jul". 99 kr.

Sån här kan jag varmt rekomendera:

Jag köpte förra året, då var Fredrik 1,5 år... och vad han har lekt med dem, stoppat i leksakskastrullen osv! Billig leksake, 9:90. Så såna ska jag köpa fler av! Vårt har blivit nött!! Det var ju inte tänkte som leksak från början!


Inget inköpt idag, förutom presentpapper och snöre, 30 kr!

Kommentarer
Postat av: carola

måste åka till rusta o köpa rosa julbock till norpan:-)

hon fick den rosa adventsljusstaken förra året:-)

2010-10-29 @ 21:41:28
URL: http://marling.blogg.se/
Postat av: elin nilsson

jag skulle lugnt kunna köpa den tapeten och göra en fondvägg. hade hon haft eget rum så skulle den vara given =)

2010-11-14 @ 18:32:04
URL: http://elinsnewlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0