I dag har vi inte gjort nåt speciellt! Jag...

I dag har vi inte gjort nåt speciellt! Jag fick ligga kvar i sängen i morse, så jag somnade om o gick upp kl 10! Duschade, åt frukost, fixade ungarna, sövde Henrik. Sen åkte jag till Coop och handlade! Efter det hälsade jag på storebrorsan en stund. Jag fick passa på när jag inte hade några snoriga ungar med! Brorsan har varit sjuk i flera veckor, feber tryck för bröstet och orkeslös. Han har legat inlagd på sjukhus och de har tagit massor av prover men provsvaren lyser fortfarande med sin frånvaro! Inga blodproppar, ingen lunginflamation och hjärtat är bra. När jag kom hem sov båda barnen ute i vagn. Jag packade upp varorna, tre stora kassar. Sen städade jag hallen och dammsög undervåningen. Mattias, Henriks gudfar kom på besök på e.m. Ja, en helt vanlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0