Ida-Marie är nu döpt!







Välsignelsen.


Här blir hon döpt!


Fredrik satt med pappa i kyrkan, och skötte sig fint!

Maja var också med, och satt som ett litet ljus!



Efteråt bjöd de på smörgåstårta och dricka, samt kaffe, kladdkaka och tårta! Så här var dukningen:


Fin detalj med gröna äpplen och fjärilar:



Barnen fick korv med bröd, och festis.

Och så här mycket gäster var det:


Mellan mat och kaffe ordnade de fiskdamm åt barnen:



Fredrik ville gärna ha Molvins påse när han såg att det var godis i den!

Men Fredrik förstod vad han behövde göra för att få present, och fiskade själv:


Hans fisk var lite busig, och drog extra hårt,
 

Så Fredrik fick kämpa lite med fisken!


Till slut fick han upp den!

Vilken lycka!


Det var en leksaksbil och godis i påsen!

Alvin var inte så intresserad av fiskdammen,

han ville hellre leka med sina bilar, i lugn och ro! =)


Henrik fick sitta i vagnen hela tiden! Han har ögoninflamation, och fick inte smitta ner nån! Det gick jättebra, men när de skulle öppna presenterna åkte vi hem. Henrik började bli otålig, och jag ville inte släppa ner honom!

Jag får se på hennes blogg sen, vad de fick i present!
Och jag hade gärna stannat om jag inte haft sjuka barn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0