Ikväll har jag varit på 60 års fest! Ni ve...

20101009800 (MMS)

Ikväll har jag varit på 60 års fest! Ni vet en sån där tillställning med både tipsrunda och sånghäfte! Per var sen hem från tävling, men båda barnen somnade samtidigt efter klockan fyra, så jag kunde göra mig i ordning i lugn o ro! Jag la en ordentlig make up o rullade upp håret! Det var länge sen! Jag blev upplockad av mamma så jag kunde smaka på både champange, vin och baileys! God mat (buffé), trevligt o ok musik; en galen men trevlig trubadur som bl a sjöng svenska visor med rejäl brytning! Per och barnen var hemma. Det kändes ok, men skönt att komma hem till dem!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken snygging du är!!

2010-10-10 @ 09:47:33
Postat av: Zandra

Va fin du var! :)

2010-10-11 @ 01:47:14
URL: http://zarintegra.blogg.se/
Postat av: carola

skit snygg:-)

2010-10-11 @ 20:23:54
URL: http://marling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0