Ingela och barnen hälsade på idag!

Per kör folkracetävling, och jag passade på att bjuda hit Ingela. Jag bjöd på GLÖGG när hon kom, det blev väldigt uppskattat!

Tiden gick fort, som vanligt när vi träffas. SÅ barnen åt lunch närmare 12. Hon hade med mat till Alvin, och Fredrik fick gårdagens pasta, och mikrovärmda köttbullar! =)

Sen gjorde jag lunch till oss.. det blev stekt kyckling, pasta, grönsaker med creme bonjour karl johan. Alltid hungriga Ingela blev så nöjd så! =)

Sen blev det kaffe! Och vi smög-åt glass... så inte barnen skulle äta!!

Dock mutade jag idag Fredrik med godis, för han skulle sätta sig på toan!! Ingen protest då inte!

Småungarna (Henrik och Ida-Marie) sov om varannat. Och efter en stund gick vi ut:


Fredrik såg till att bli dragen på trampbilen!


Alvin var nöjd med att dra!


Det blev lite åk i rutschkanan!






Fint mamma-barn-kort!


Brunbjörnen Ida-Marie!



Och Stjärn-gossen Henrik:





Nyvaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0