Ingen spinning ikväll...

Jag kände inte för att gå på spinning, som var inbokad. Jag ringde till Elin och kollade om hon skulle gå... men hon var inte heller så sugen. Vi brukar samåka, och då kände jag mig inte "tvungen" att gå för den saken heller. Samt så kände jag att jag kunde vara hemma ikväll, så Per kunde åka ut till sina föräldrar och moster (vars man gick bort igår) m fl. Så det känns bra att vara hemma!

Jag kände inte Ove så väl, men har ändå känt han i 7 år och jag känner hans fru, hans barn och barnbarn osv... så när jag tänker på det är det svårt att låta bli att gråta. Jag tänker på de närmaste, och deras sorg och saknad. De har en riktigt jobbig tid framför sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0