Inget babysim idag!

När jag stod i hallen, och skulle precis gå ut till bilen fick jag ett SMS:

"Babysimmet är inställt idag. Bara 26 grader i vattnet.
Vi ses nästa vecka. Jag är superledsen. Ulrika"

Jaha... snopet!

Och vi som hade planerat så bra... Jag skulle hämta upp Rebecka och Edvin utanför däckverkstan, så skulle de byta till vinterdäck under dagen. Jag hade tänkt handla toapapper i Rimbo, och står nu utan.
 Jag hade ordnat med fika och lunch, för det var min tur att köra och bjuda!

Rebecka ringer, och vi är som frågetecken båda två.
"Jaja, säger jag ... jag sätter på kaffe!"
"Ok, då kommer jag efter att vinterdäcken är på, jag väntar här, det går fort!"

Så det blev en kaffe här hemma. Sen åkte de hem!

Per är hemma idag, han har varit krasslig och orkeslös över en vecka, och ska till läkaren idag. Så han skulle vara hemma med Fredrik. Fredrik har ögoninflamation och är snorig, så inget dagis i veckan!
Ögat är redan bättre, men vill inte skicka honom till dagis förrens det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0