Jag vågar nästan inte säga det här...

Men, jag har BYTT OVERALL!!!!

Sist när jag bytte storlek på FIX overallen fick jag ett kvitto med ordinarie pris, 699 kr. (Jag köpte den för jag fick så bra rabatt och jag gav 450 kr.)

Så jag tänkte till.... och bytte FIX, och fick idag 699 kr tillbaka!!!!!!!!

Så jag tog mina 700 kr, och gick till SMÅGLIN och köpte denna:





Overallernas Rolls Royce! Didriksson. Ordinarie pris 850 kr!!!

MEN...

Småglin har 5 års jubileum, och ger 100 kr rabatt vid köp av didrikson 500 kr, 200 kr rabatt vid köp av 1000 kr.

Så... jag köpte en matchande mössa (199 kr):



Och fick då 200 kr rabatt, dvs mösan på köpet!!

Totalt har jag givit 600 kr för overall och mössa!!! Värde 1049 kr. Bra va??

Så nu har jag fått min vill-ha-overall... till ett bra pris!



Visst är den snygg? Men väldigt funktionell och slitstark (den ska ju ärvas, så det är viktigt!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0