Julinspiration från Ellos!

Jovisst... nu börjar jag fundera på juletider!

Jag fick ELLOS julkatalog idag... var lite gulliga saker där! O julinspiration? Japp, de fick jag!

Såg jättefin julkalender, små gråa julstrumpor för 79 kr:
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...

Billiga, snygga panellängder (kan användas till borslöpare oxå):
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...

Gulliga filtstrutar:
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...

Fina ljuskoppar:
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...

Och ursöta luciakläder till småbarn! Pepparkaksgubbe, tomtedräkter och lucialinnen! Jag hade stjärngosselinnet m. mössa förra året till Fredrik.
http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=44962

Om jag hade haft tjej, skulle jag köpt den här:
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...



Rabattkod: 220801, ger 25% rabatt på hela beställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0