Karlstad?

Nej, det blev ingen resa till Karlstad, för att se "Folkrace Masters 2010!", bara eliten inom folkrace som kör. Vi var nära att åka dit, och jag hade t.om. bokat hotell en natt... men avbokade i sista minuten. Per jobbade över, och det blev senare och senare...

Så nu är vi hemma och gör inget speciellt!

Jag hade packat klart kl 15, och då hade jag städat, tvättat och dammsugit oxå! Så det är bara att packa upp igen! Väskorna står i hallen! Typiskt! Men skönt, så bilresan tar 4 timmar enkel resa, och vädret är säkert inte så rolig med två småbarn....

Jag hade ringt till syrran och sa att vi skulle stanna till på en kvällsmacka... så hon hade handlat och fixat. Så hon blev snopen att vi inte skulle komma, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0