McDrive

Jag var hungrig... och vi skulle vara kvar i Norrtälje för att handla, så efter Pyttedansen åkte jag och småkillarna till McDonalds!

Stor Milkshake till mig, liten till Fredrik:

Han fick Chickenbits, och åt nästan en halv! Och jag visste inte vad han skulle äta, så jag beställde en hamburgare också..


Men den blev orörd! Av honom iallafall. Jag åt upp den!

Av misstag hade det blivit meny för Fredrik, så han fick pommes frites. Vilka han åt ca 5 st av.

Jag själv testade deras nya "M". Och den ser god ut... men smaklös!! Själva hamburgaren i var faktiskt god.
 

Ja, en riktigt smaklig måltid, i bilen! Haha... McDonalds är bra när man ska ha i sig nåt snabbt... ja, snabbmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0