Premiär för ståbrädan!

Idag kom äntligen ståbrädan på! Köptes i våras, i byggsats, och idag skruvade Per ihop den! Jag har inte behövt den tidigare. Men idag tyckte jag att det skulle vara smart, eftersom vi bara skulle åka fram och tillbaka till Norrtälje.



Senare, vid lite handling:

Laddat ekipage!

Inne på Willys var Fredrik väldigt snabb av brädan, höll på att bli lite körigt! Han hjälpte till att plocka godis, till Fredagsmyset... och fick tillbaka och hämtade en chokladbanan... den la han i påsen. Sen pratade jag med en dam som demostrerade pampers intill godisstället.... då gick han och hämtade en smågodis och ÅT UPP!! Lilla lantispojken!!
Vi fick blöjprov (Pampers aktiv fit) och en jättefin snuttefilt (BRIO) av damen, trots att vi egentligen skulle köpt 2 pkt blöjor för att få den. Men hon såg väl att vi konsumerar en hel del pampersblöjor, och gjort oss förtjänta av den!



Gullig va?

Henrik gillade lappen oxå:

Men den tog jag sedan bort! Det stod tydligt på lappen oxå, att man skulle avlägsna den innan!


Det var en snabb handling, med lite yoghurt, barnmat, godis och bröd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0