Promenad o picknick ikväll! Kl 16 ringde j...

20101017826 (MMS)

Promenad o picknick ikväll! Kl 16 ringde jag till Rebecka o hörde om vi skulle mötas halvvägs! Sagt o gjort! Kaffet var klart hemma, så jag tog med i termos, muggar o en skvätt mjölk. Festis till Maja o Fredrik, samt en minipåse i var m abckex. Rebecka tog m snickers till kaffet, gott! Sen tog jag Henrik i bärselen o Fredrik fick gå! Trevligt värre o helt spontant! Kul att d bor så nära! Vi dukade upp fikat på deras ståbräda. Jag hade tagit m en campingstol och ordnade sittplats på en sten, hade väskan som sittunderlag! Ungarna fick sitta i gräset! På vägen hem orkade inte Fredrik gå, så han satte sig, snubblade, ville att jag skulle bära honom! Vilket inte gick, då jag hade Henrik i bärselen! Jag ringde Per, och han kom och hämtade oss, i bilen. Fredrik fick "köra" hem! Nästa gång tar jag med vagnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0