Regnskydd till syskonvagnen!

Jag köpte vagnen i mars, och har inte skaffat mig ett regnskydd till den, förrens nu. 
I och med regn och slask har jag blivit tvungen, och hittade ett nytt på Tradera för 105 kr på "köp nu pris" och frakt 37 kr. Bra pris, annars får man betala 300 kr om inte mer.

Regnskydd till tvillingvagn  Barnvagn
Och så här sitter det på min vagn, det passar rätt bra...



Väldigt blåa sömmar, vilket inte framgick i annonsbilden! Men det gör inget.


Det är lite skrynkligt, men antar att det rättar till sig vid användning!


Och ett litet titt och andningshål för barnen! Med en liten skärm på.


Vill du köpa likadant? Då hittar du det här:
http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=119886675

OBS... gå in till "säljarens butik" och kika... massor av barnsaker, till bra pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0